Koronavirüs testi pozitif çıkan Nuray Kaymak kendisini evde izole etti. Onu en çok özleyen torunu Ali Asaf 15 gün sonra ninesine kavuştu.
Nuray Kaymak koronavirüs testi pozitif çıkınca karantinaya girmişti. Minik Ali Asaf taburenin üstünde, o pencere de, babaanne-torun birlerinden uzak kalmışlardı. 15 gün süren hasret sona erdi. İkisi birbirine kovuştu.
2 haftalık hasreti bitti. Ali Asaf karantinadaki ninesine kavuştu.
Nuray Kaymak, Ordu’nun akkuş ilçesinde yaşıyor. Birkaç hafta önce, koronavirüs testi pozitif çıkınca kedisini evinde izole etti. Onu en çok torunu özledi.
KAYNAK:TRT HABER
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi