Ağrı İli Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mehmet Nuri Samancı, Regaip kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Samancı, Regaib Kandığının mağfiretin, bereketin ve lütfun bol olduğu 3 ayları müjdeleyicisi olduğunu söyledi.
Samancı , “Regaip Kandilinin Başta Ağrı İlimiz olmak üzere Türkiye ve Tüm insanlığa sağlık, barış ve huzur getirmesini diliyorum” dedi.
SERVET SAMANCI –AĞRI
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
TÜRK MİLLİ KUVVETLER VAKFI GENEL BAŞKANI DR. FATİH ŞİMGA`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI