Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sahillerde artan tatilci yoğunluğu üzerine COVID-19 uyarısı yaptı.
Sağlık Bakanı Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımla tatilcileri uyardı. Koca, “Birinci dalga sahillere indi. Tatilde dikkatli olalım” paylaşımını yaptı.
Kurban Bayramı tatili nedeniyle sahillere ve turistik beldelere akın eden vatandaşlar yoğunluk oluşturdu. Ege ve güney sahillerinden çekilen kareler yoğunluğu gözler önüne serdi.
KAYNAK:TRT HABER
«Единая Россия» провела в Нижнем Новгороде «День муниципалитета»
Birleşik Rusya, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’ndaki belediyelerde aile kutlamaları düzenledi
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Rostov-on-Don’da Sovyet halkına yönelik soykırıma adanmış bir sergi açıldı
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа